Általános szerződési feltételek
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
www.monatex.hu
hatályos : 2019. 11. 01.
Tartalomjegyzék
Preambulum
Impresszum: a Szolgáltató (Eladó, Vállalkozás) adatai
Fogalmak
Vonatkozó jogszabályok
Az ÁSZF hatálya, elfogadása
A szerződés nyelve, a szerződés formája
E-számlázás
Árak
Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek
Online vitarendezési platform
Szerzői jogok
Részleges érvénytelenség, magatartási kódex
A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések
A termékek lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás
Az adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott adatok valóságáért
Eljárás hibás ár esetén
A honlap használata
A rendelés elküldése
A rendelés véglegesítése (ajánlattétel)
Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte
Fizetési módok
Átvételi módok, átvételi díjak
Teljesítési határidő
Külföldre történő értékesítés
Preambulum
Üdvözöljük honlapunkon! Köszönjük, hogy vásárlása során bennünket tisztel meg bizalmával!
Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja a jelen ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmát!
Ha ÁSZF-fel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!
Impresszum: a Szolgáltató (Eladó, Vállalkozás) adatai
Név: Pintérné Horváth Mónika egyéni vállalkozó
Székhely: 9352 Veszkény, Fő utca 157.
Levelezési cím: 9352 Veszkény, Fő utca 157.
Nyilvántartási szám: 53894108,
Adószám: 69931664-2-28
Telefonszám: +36-30-486-7480
E-mail: info@monatex.hu
Honlap: http://www.monatex.hu
Bankszámlaszám: 59501039-16493142
Tárhelyszolgáltató adatai
Név: BlazeArts Kft.Székhely: 6090 Kunszentmiklós, Damjanich u. 36. 1/8
Elérhetőség: (+36) 1 610 5506, email: admin@forpsi.hu
Fogalmak
Felek: Eladó és Vevő együttesen
Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy
Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül
Honlap: a jelen weboldal, amely a szerződés megkötésére szolgál
Szerződés: Eladó és Vevő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés
Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz
Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak
Termék: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi
Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy
Vevő/Ön: a Honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy
Jótállás: A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti,
- a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint
- a jogszabályon alapuló kötelező jótállás
Vonatkozó jogszabályok
A Szerződésre a magyar jog előírásai az irányadóak, és különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:
- 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
-
2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások,
valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes
kérdéseiről
- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
- 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
- 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
-
19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti
szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási
igények intézésének eljárási szabályairól
- 1999. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
- 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
-
AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018. február
28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy
letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú
tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni
fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet,
továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról
- AZ EURÓPAI PARLAMENT
ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes
személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről
és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet
hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)
Az ÁSZF hatálya, elfogadása
Felek
között létrejövő Szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű
jogszabályok rendelkezései mellett – az ÁSZF határozzák meg. Ennek
megfelelően tartalmazza jelen ÁSZF az Önt és bennünket illető jogokat és
kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési
határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi
szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.
A
Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet
jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások
nyújtják.
Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a
jelen ÁSZF rendelkezéseit. A webáruházunkon keresztül történő
vásárlással Ön elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF
maradéktalanul az Ön és az Eladó között létrejövő szerződés részét
képezi.
A szerződés nyelve, a szerződés formája
Jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.
Jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az Eladó nem iktatja.
E-számlázás
Eladó
az általános forgalmi adóról 2007. évi CXXVII. törvény 175. §-a
szerinti elektromos számlát alkalmazhat. Ön jelen ÁSZF elfogadásával
belegyezését adja az elektronikus számla alkalmazásához.
Árak
Az
árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os általános forgalmi adó
összegét. Az árak tájékoztató jellegűek. Nem zárható ki annak a
lehetősége, hogy üzletpolitikai okból Eladó az árakat módosítsa. Az árak
módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre. Amennyiben
Eladó az árat hibásan tüntette fel, a már megkötött szerződések esetében
az ÁSZF „Eljárás hibás ár” pontja alapján jár el.
Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek
Fogyasztó
a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói
kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
• Telefon: +36-30-486-7480
• Internet cím: https://www.monatex.hu
• E-mail: info@monatex.hu, dresscodekapuvar@gmail.com
Fogyasztó
szóban vagy írásban közölheti a panaszát, amely Vállalkozásnak, illetve
Vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru Fogyasztók
részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen
kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására
vonatkozik.
A szóbeli panaszt Vállalkozás köteles azonnal
megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha Fogyasztó a panasz
kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem
lehetséges, Vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos
álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak
egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a
fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési
szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a
fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül - az írásbeli panaszra adott
válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően - az érdemi válasszal
egyidejűleg megküldeni.
Egyebekben pedig az írásbeli panaszra
vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt a
Vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa
eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül
köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése
iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény
állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a Vállalkozás indokolni
köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás
felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi
azonosítószámmal ellátni.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
1. Fogyasztó neve, lakcíme,
2. a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
3. Fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
4.
Vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos
álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
5.
a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus
hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz
kivételével - a fogyasztó aláírása,
6. a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
7.
telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás
felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi
azonosítószáma.
Vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a
válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző
hatóságoknak kérésükre bemutatni.
A panasz elutasítása esetén a
Vállalkozás köteles a Fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy
panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető
testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell
továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy
tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és
internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak
arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita
rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.
Amennyiben
az Eladó és a Fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a
tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési
lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál
Amennyiben
a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal
fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A
panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás
lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a
fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek
listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/
Bírósági eljárás
Ügyfél
jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti
érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről
szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló
2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
Tájékoztatjuk, hogy Ön
velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói
panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási
helye szerint illetékes békéltető testülethez is fordulni: a békéltető
testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett
vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az
eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes
testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület
illetékes.
A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
Ennek
keretében fennáll a Vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására
történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként
kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség
(„meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy
részvételének biztosítása”).
Amennyiben a Vállalkozás székhelye vagy
telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető
kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési
kötelezettsége a Fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés
lehetőségének felajánlására terjed ki.
A fenti együttműködési
kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik
hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a
vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás
alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A
fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és
középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a
kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság
kiszabása.
A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer
forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya
alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel
rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a
vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500 millió
forintig terjedhet. A kötelező bírság bevezetésével a jogalkotó a
békéltető testületekkel való együttműködés nyomatékosítását, illetve a
vállalkozásoknak a békéltető testületi eljárásban való aktív
részvételének biztosítását célozza.
A békéltető testület hatáskörébe
tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A
békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita
rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek
eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok
egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása
érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére
tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő
kötelezettségekkel kapcsolatban.
A békéltető testület eljárása a
fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez
kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat,
távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is
eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki
címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós
tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal
történő megjelenítését.
A kérelemnek tartalmaznia kell
a. Fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
b. a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
c. ha a Fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
d. Fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
e. Fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
f.
Fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető
testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult,
keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti
kérelemelőterjesztésére nem került sor,
g. a testület döntésére irányuló indítványt,
h. Fogyasztó aláírását.
A
kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát
(kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik,
így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz
elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb
írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.
Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.
A békéltető testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu
A területileg illetékes békéltető testületekről bővebb információ itt érhető el:
https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület elérhetősége:
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Online vitarendezési platform
Az
Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók
beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy
online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy
kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók
tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság
meggátolná őket ebben.
Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten
vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar
feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés
eszközét.
A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal
élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt
vitarendezési testületet.
Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
Szerzői jogok
A
szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (a továbbiakban: Szjt.)
1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így
annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1)
bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres
megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása,
illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy
annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából
bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is
csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet. A
jogtulajdonos: Pintérné Horváth Mónika e.v.
Részleges érvénytelenség, magatartási kódex
Ha
az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a
szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás
rész helyett a vonatkozó jogszabályok rendelkezései alkalmazandóak.
Az
Eladónak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi
gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.
A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések
A
weboldalon megjelenő adatokat szolgáltató szerverek elérhetősége évi
99,9% feletti. Rendszeresen mentés készül a teljes adattartalomról, így
probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható. A weboldalon
megjelenő adatokat MSSQL és MySQL adatbázisban tároljuk. Az érzékeny
adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak tárolva, kódolásukhoz
processzorba épített hardveres támogatást használunk.
A termékek lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás
A honlapon a megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást.
Az adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott adatok valóságáért
Önnek
a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan
lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a
vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is
javíthatóak a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett).
Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott
adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott
adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Ön a
megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult az Ön hibás
adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és
költségét Önre hárítani. Az Eladó a pontatlan adatbevitel alapján
történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra,
hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely
telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és
meggátolhatja a szerződés létrejöttét.
Eljárás hibás ár esetén
Eladó
nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy az informatikai
rendszer hibájából eredően nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árért.
Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:
• 0 Ft-os ár,
•
kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.:
1000 Ft-os termék esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 500
Ft-ért kínált termék).
Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja a
termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ
birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket
vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.
A honlap használata
A termék kiválasztása
Vásárlónak
lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül.
Vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb
ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a
„Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár
„Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba
helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási
költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös
tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint
módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a
rendelés végösszegét.
A rendelés elküldése
Ha
megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét,
ellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni
őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban
lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három
lehetőség közül választhat: már regisztrált vásárlóként szeretne-e
belépni új vásárlóként akar regisztrálni esetleg regisztráció nélkül
akar vásárolni Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a
korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új
vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz
szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi
vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli
vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét. A következő
lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot. Ezt követően
egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania. Ha egyetért a
megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a
„Megrendelés megerősítése” gombra.
A rendelés véglegesítése (ajánlattétel)
Amennyiben
Ön meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az Ön által
megrendelni kívánt termékeknek, valamint az Ön adatai helyesen
szerepelnek, úgy a „MEGRENDELÉS” gombra kattintva zárhatja le
megrendelését. A honlapon közölt információk nem minősülnek az Eladó
részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF
hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön minősül ajánlattevőnek.
Ön
a „MEGRENDELÉS” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy
ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Eladó jelen
ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén - fizetési kötelezettséget von maga
után. Önt az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben az Ön
ajánlatát a jelen általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül
nem igazolja vissza az Eladó, Ön mentesül az ajánlati kötöttsége alól.
Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte
A
rendelések feldolgozása két lépcsőben történik. Önnek bármilyen
időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. A rendelésről először
egy automata visszajelzést kap, ami csak annak tényét rögzíti, hogy az
Ön megrendelése a honlapon keresztül megérkezett, de ez a visszaigazolás
nem minősül az Ön ajánlata elfogadásának. Amennyiben Ön azt észleli,
hogy az automata visszaigazoló e-mail értesítés az Ön adatait tévesen
tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám, stb.), úgy Ön köteles
ennek tényét – a helyes adatok megadásával egyidejűleg – velünk e-mail
útján haladéktalanul közölni. Amennyiben Ön a megrendelésétől számított
24 órán belül nem kapja meg az automata visszaigazoló e-mailt, úgy
kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy
megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg rendszerünkbe.
Az
Eladó az Ön ajánlatának elküldését követően egy második e-mail útján
visszaigazolja az Ön ajánlatát. A szerződés akkor jön létre, amikor az
Eladó által küldött visszaigazoló email az Ön számára a
levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik (második visszaigazolás).
Fizetési módok
Utánvétel
Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot.
Előre utalás
Utalja
át a feltüntette összeget Pintérné Horváth Mónika egyéni vállalkozó
Takarékbank Zrt. vezetett 59501039-16493142 számlájára, az összeg
jóváírásakor adjuk fel a csomagot a kért szállítási módon
Borgun
Bankkártyás
fizetés Borgun bankon keresztül: átirányítjuk a Borgun honlapjára ahol
elvégezheti a bankkártya terhelést. Az összeg jóváírásakor tudjuk a
csomagot feladni a kért szállítási módon.
Borgun Bank a világ összes
jelentős kártyatársaságában tagsággal rendelkező pénzintézet, amely
POS-os és online bankkártya-elfogadást szolgáltat egyéb piacok mellett
hazánkban is. A Borgun független a magyar bankoktól: bármelyik banknál
vezetett számláról el tudja számolni a kereskedőknek/webáruházaknak
utalandó összeget.
A webáruházban a rendelési folyamat során a
fizetéshez érve átirányítjuk a Borgun biztonságos oldalára, melyet
magyar nyelven fog tudni használni, követve a képernyő utasításokat.
A
fizetendő összeget a kalkuláció során a webáruházból veszi át a
rendszer, vagy az ajánlat kérésének feldolgozása és visszaigazolása
során e-mailben küldjük meg, részletes kalkuláció és ajánlat tétel
formájában a pontos befizetendő összeg megjelölésével és egyéb
információkkal egyetemben. A megadott, erre a célra kialakított
weboldalon kezdheti meg a fizetési folyamatot.
Meg kell adnia a
kártyán szereplő kártyabirtokos nevét, a kártya számát és érvényességét,
valamint a hitelesítő CVC2/CVV kódját. A honlapon ábrákkal segítik,
hogy a kért adatokat hol találja a kártyán.
Az adatok bevitele után
az érvényesítő gombra kattintva pár másodpercen belül meg is történik a
tranzakció, melynek sikerességéről Önt is tájékoztatják a képernyőn.
A Borgun a Magyar Nemzeti Bank Nettó Nemzeti Elszámolás Rendszerének tagjaként forintban számol el.
A
Borgun magyarországi fiókja jelenleg 4 féle kártyát tud elfogadni.
Fizetésre alkalmas bankkártyák a Borgun rendszerében a Visa, Visa
Electron, MasterCard és a MasterCard Maestro.
A tranzakció Önnek
INGYENES, a szolgáltatásért a webáruház fizet. Ami még nagyon fontos,
kártyája adatai a legszigorúbb biztonsági rendszerben futnak át és nem
lesznek rögzítve, így is csökkentve a visszaélések lehetőségét.
Átvételi módok, átvételi díjak
MPL futárszolgálat
A terméket a MPL futárszolgálat szállítja ki.
Belföldi kiszállítás költsége: 1.500,- Ft.
Utánvét kezelés költsége: 450,- Ft.
Belföldi ingyenes házhoz szállítás 25.000,- Ft vásárlás fölött .
Bővebb információt itt talál:
Teljesítési határidő
A
megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő, a
visszaigazolástól számított 2-5 munkanapon. Ha az Eladó és a Vevő a
teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, az Eladó a Vevő
felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás
hiányában legkésőbb a megrendelésnek Vevőhöz való megérkezésétől
számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
Ha
az Eladó a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti,
mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles
erről a Vevőt haladéktalanul tájékoztatni, valamint Vevő által fizetett
összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül
visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése a Vevőt nem mentesíti
szerződésszegése egyéb következményei alól.
Külföldre történő értékesítés
Eladó
nem különbözteti meg a Honlap használatával Magyarország területén és
az azon kívül az Európai Unió területén belüli vásárlókat. A jelen ÁSZF
eltérő rendelkezése hiányában az Eladó Magyarország területén biztosítja
a megrendelt termékek kiszállítását/átvételét.